پایان نامه ارشدمدیریت:تاثیر تجارت الکترونیک در صنعت بیمه ایران و فرآیند خدمات قبل از فروش بیمه( اطلا
نوشته شده توسط : admin

مدلهای تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک زمینه بالقوه ای را برای کمک به ایجاد روابط ساده ، روان ، مولد[۱] ، شفاف[۲]، و موثر بین بخشهای تجاری و مصرف کنندگان، مصرف کنندگان با بخشهای تجاری، مصرف کنندگان با یکدیگر و بخشهای تجاری با یکدیگر فراهم می کند. این موضوع تحت عنوان مدلهای ، وجوه ، فرصتها و یا کاربردهای تجارت الکترونیک طبقه بندی و بررسی می گردد. جدول ۲-۲ مدلهای اصلی تجارت الکترونیک را نشان       می دهد .

۲-۸-۱)مدل مصرف کننده – مصرف کننده [۳]

این مدل کار تجارت مابین مصرف کننده ها را به صورتی ساده و روان تسهیل می نماید . طرفین معامله افراد هستند و منبع درآمد، پولی است که برای برقرای ارتباط بین خریدار و فروشنده از آنها دریافت می گردد . نحوه اخذ پول می تواند به صورت یک مقدار مشخص و یا به صورت حق کمیسیون باشد.

[۱] Productive

[۲] Transparent

[۳] Consumer-to- Consumer

) مدل تجارت مصرف کننده[۱] :

مدل تجارت– مصرف کننده شیوه جدید و سریع فروش کالا به مصرف کنندگان است ( بنیامین و ویگند[۲] ۱۹۹۵، ص ۶۲) . دراین مدل شرکتها با مشتریان در ارتباط هستند و به مشتریان امکان می دهند تا از هر    گوشه ای از جهان و در هر زمانی از روز و شب کار خرید و فروش کالای مورد نیاز خود را انجام دهند (دور لاچر[۳] ، ۲۰۰۰) پیش بینی می گردد که شیوه داد و ستد تجارت– مصرف کنندگان در حدود ۲۵ درصد کل تجارت بر خط را در سه سال منتهی به ۲۰۰۶ به خود اختصاص دهد(بنامین و ویگند ، ۱۹۹۵، ص ۶۲)

[۱] Business-to-consumer

[۲] Benjamin and Weigand

[۳] Durlacher

سوالات یا اهداف پایان نامه :

هدف اصلی: سنجش رابطه تجارت الکترونیک و گسترش بیمه الکترونیک

ب ) اهداف فرعی :

– رابطه کاربرد تجارت الکترونیک در صنعت بیمه ایران و فرآیند خدمات قبل از فروش بیمه( اطلاع رسانی، فرآیند مقدمات فروش، ارائه مشاوره و…)

ـ رابطه کاربرد تجارت الکترونیک در صنعت بیمه ایران و فرآیند خدمات فروش بیمه(فرآیند فروش، مدیریت صدور داده­های بیمه­گر، صدور داده­ها )

ـ رابطه کاربرد تجارت الکترونیک در صنعت بیمه ایران و فرآیند خدمات پس از فروش بیمه(ارتباط و مشاوره پس از صدور، ادعای خسارت، بررسی خسارت و…)

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : بررسی رابطه کاربرد تجارت الکترونیک با گسترش صنعت بیمه ایران در شعب گیلان با فرمت ورد





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: