دانلود پایان نامه رابطه بین نگرش تبلیغات و اعتماد تبلیغات
نوشته شده توسط : admin
  •  فرضیه­های تحقیق
  1. بین نگرش تبلیغات و اعتماد تبلیغات رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.
  2. بین اعتماد تبلیغات و کلیک تبلیغات رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.
  3. بین نگرش تبلیغات و کلیک تبلیغات رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.
  4. بین کلیک تبلیغات و خرید اینترنتی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.

 

  •  اهداف تحقیق

هدف اصلی این پژوهش، این است که با ارائه یک مدل پژوهشی جامع، رابطه میان نگرش تبلیغات اینترنتی، اعتماد تبلیغات اینترنتی و پاسخ رفتاری- شامل کلیک تبلیغات و خرید اینترنتی را مورد بررسی و مطالعه قرار دهد. نتایج این پژوهش می­تواند راهی برای برآورده ساختن نیاز شرکت­های تبلیغاتی به دانش ایجاد اعتماد در میان کاربران اینترنتی و افزایش اثربخشی تبلیغات اینترنتی به منظور کسب سود حداکثری توسط بنگاه­های اقتصادی باشد.

  •  قلمرو تحقیق
  • قلمرو مکانی

قلمرو مکانی تحقیق حاضر، شامل کلیه کاربران فعال جامعه مجازی ایرانیان می­باشد.

  •  قلمرو زمانی

از نظر زمانی، دوره مورد بررسی و گردآوری اطلاعات، یک دوره زمانی شش ماهه از اواسط زمستان ۹۲ تا اواسط تابستان ۹۳ در نظر گرفته شده است.

  •  قلمرو موضوعی

قلمرو موضوعی تحقیق در حوزه پاسخ، اعتماد و نگرش کاربران به تبلیغات اینترنتی می­باشد.

 

  •  تعریف واژگان تخصصی
  • نگرش به تبلیغات اینترنتی

تعریف مفهومی: ساختاری عاطفی[۱] است که انعکاس دهنده ارزیابی­های ذهنی[۲] نسبت به محرک­های تبلیغات می­باشد (هاپکینز و همکاران[۳]، ۲۰۰۴).

تعریف عملیاتی: خوب بودن کلی تبلیغات اینترنتی، دوست داشتن کلی تبلیغات اینترنتی، بسیار مورد نیاز بودن تبلیغات اینترنتی، بسیار مطلوب بودن نگرش کلی به تبلیغات اینترنتی (عظیم و حق، ۲۰۱۲).

  • اعتماد به تبلیغات اینترنتی

تعریف مفهومی: اعتمادی است مبنی بر این که تبلیغات، منبع قابل اعتمادی برای اطلاعات محصولات و خدمات می­باشد و تمایلی را در فرد، برای انجام دادن فعالیتی براساس اطلاعات منتقل شده در تبلیغات، ایجاد می­نماید (ساه و همکاران[۴]، ۲۰۰۹).

تعریف عملیاتی: شناختی، احساسی و رفتاری (ساه و همکاران، ۲۰۰۹).

 

 

  • کلیک تبلیغات

تعریف مفهومی: کلیک تبلیغات، تعداد دفعات کلیک کاربر بر تبلیغاتی (مختلف) که در معرض آن قرار دارد، می­باشد (کیم و همکاران[۵]، ۲۰۱۱).

تعریف عملیاتی: کلیک تبلیغات در اغلب موارد توسط کاربر (انورمیر، ۲۰۱۲).

  • خرید اینترنتی

تعریف مفهومی: خرید اینترنتی، خریدی مناسب و در دسترس، گردآوری اطلاعاتی غنی، ارائه گزینه­های متنوع پیشنهادی جهت انتخاب، بدون برقراری تماس با دیگران، می­باشد (ولفینبرگر و همکاران[۶]، ۲۰۰۱).

تعریف عملیاتی: خریدکالا یا خدمات معرفی شده در تبلیغات اینترنتی از وب­سایت شرکت تبلیغ­شونده، در اغلب موارد توسط کاربر (انورمیر، ۲۰۱۲).

 

۱-۱۰- خلاصه فصل 

در این فصل به طور خلاصه و با توجه به موضوع تحقیق، ابتدا به ضرورت و اهمیت انجام تحقیق و بیان مسئله پرداخته شد و سپس قلمرو، اهداف، سؤال و فرضیه­های تحقیق بیان گردید. در ادامه به تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق نیز اشاره گردید.

 

۱-۱۱- ساختار کلی تحقیق

در فصل اول، یک شمای کلی از فصول تشکیل دهنده این پژوهش ارائه شد. در این بخش، اهمیت موضوع، بیان مسئله، سوال تحقیق، چارچوب نظری تحقیق، فرضیه­های موجود به همراه اهداف و قلمرو تحقیق ارائه شد و در نهایت با مروری بر تعاریف واژگان تخصصی به پایان رسید.

در فصل دوم تحقیق، مبانی نظری و پیشینه تحقیقات انجام شده در این حوزه تشریح می­گردد. به طوری که ابتدا به بیان ادبیات موضوع پرداخته می­شود و در پایان سوابق تحقیقات انجام شده در داخل و خارج از کشور به طور خلاصه بیان می­گردد.

فصل سوم که روش­شناسی پژوهش می­باشد پس از مقدمه­ای کوتاه، به روش تحقیق، معرفی متغیرها و الگوی مفهومی تحقیق، خلاصه­ای از مراحل انجام کار، جامعه و نمونه آماری، ابزار سنجش و نحوه آزمون فرضیات اشاره می­شود.

[۱]. Affective construct

[۲]. Subjective evaluations

[۳]. Hopkins, et al.

[۴]. Soh, et al.

[۵]. Kim, et al.

[۶]. Wolfinberger

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

پیمایش نوشته





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: