دانلود پایان نامه ارشد:ارتباط بین اعتماد با وفاداری مشتریان در هتل¬های
نوشته شده توسط : admin

 پژوهش­های خارجی

یاداو[۱] در سال ۲۰۱۳ به بررسی روش های پیاده­سازی روش های مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری پرداخت. هدف این تحقیق اجرای موفقیت آمیز بازاریابی رابطه­ای بود. امروزه آگاهی مشتریان در مورد قیمت، نام تجاری و رقابت در صنعت هتل ستودنی است بنابراین حمایت از وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری یک تلاش بسیار چالش برانگیز است. در نتیجه مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان استراتژی کسب و کار به ایجاد روابط استراتژیک با مشتریان می­پردازد که پس از آن به وفاداری مشتران منجر می­شود.

چانگل[۲] در سال ۲۰۱۲ به بررسی مفصل در مورد تاثیر بازاریابی رابطه­ای در حفظ رضایت مشتری پرداخت. نتایج بدست آمده در این تحقیق نشان می­دهد که استفاده از مفهوم بازاریابی رابطه­ای در سازمان به حفظ ارتباط سالم با مشتری کمک می­کند. می­توان با بهره­گیری از موقعیت بهتر و اعتماد به نفس بیشتر باعث حفظ مشتریان قدیمی شد. رضایت و اعتماد دو ستون اصلی سازمان می باشند و هدف شرکت ها باید وسوسه مصرف کنندگان با اتخاذ نوع خاصی از رفتار و نگرش باشد.

عبدالعالم[۳]و بسری[۴] در سال ۲۰۱۲ به بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد هتل پرداختند. در این تحقیق به ارائه ی یک مدل مفهومی که ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد هتل را توضیح دهد پرداخته است. در نتیجه این تحقیق نشان می­دهد که بین ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد هتل رابطه معنا داری وجود دارد.

آموکو[۵]، آرتور[۶] و بندو[۷]در سال ۲۰۱۲ به بررسی تأثیر موثر مدیریت ارتباط با مشتری در خرید مجدد (مورد مطالعه: هتل لاله طلایی) پرداختند. هدف این تحقیق بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان هتل لاله بوده است. برای جمع­آوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده شده که ۴۶٫۳ % پاسخ دهندگان زن و ۵۳٫۳ % پاسخ دهندگان مرد بوده­اند.۹۰% مشتریان از خدمات هتل راضی بوده­اند و ۸۰% از آنها مایلند دوباره از آن خدمات استفاده کنند. در نتیجه بین مدیریت ارتباط با مشتری و وفاداری مشتریان رابطه معنا دار وجود دارد.[۸]

خلاصه

[۱]-Yadav

[۲]-Chung Lo

[۳]-Abdul Alem

[۴] -Basri

[۵] -Amoako

[۶]-Arthur

[۷]-Bandoh

[۸]

 متن فوق تکه ای از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

متن کامل

 





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: